Wdrożenie systemu obsługi sygnalistów.

 

Wspieramy przedsiębiorców w prawidłowym wdrożeniu w firmie dyrektywy o ochronie sygnalistów. Nasi klienci otrzymują rozwiązania gotowe do wdrożenia w organizacji od zaraz. Dostarczamy sprawdzone procedury, polityki i kodeksy etyczne. Rekomendujemy rozwiązania IT. Szkolimy członków zespołu i przekazujemy praktyczny know-how.

Jakie firmy korzystają ze wsparcia?

Z naszych usług korzystają właściciele firm, członkowie zarządów, prawnicy in-house i compliance oficerowie. Oferta kierowana jest przede wszystkim do spółek i podmiotów zatrudniających powyżej 50 osób.

Oferta:

➡ Wdrożenie wymaganych prawem polityk i procedur w zakresie ochrony sygnalistów.

➡ Wsparcie w zakresie utworzenia kanałów zgłoszeń i wybór narzędzi IT wspierających obsługę zgłoszeń.

➡ Przygotowanie dodatkowej, wymaganej przepisami dokumentacji dot. sygnalistów.

➡ Szkolenia dla osób odpowiedzialnych za obsługę systemu zgłoszeń od sygnalistów.

➡ Opracowanie pakietów informacyjnych dla członków zespołu.

Outsourcing:

➡ Zarządzanie narzędziami IT do obsługi zgłoszeń.

➡ Outsourcing procesu rozpatrzenia zgłoszeń sygnalistów.

1
Sprawdzone procedury:

Dostarczamy sprawdzone materiały gotowe do wdrożenia od zaraz.

2
Biznesowe podejście:

Podchodzimy do przepisów życiowo i biznesowo. Nie mnożymy procedur. Wdrażamy tylko niezbędne i potrzebne rozwiązania prawne.

3
Wsparcie IT:

Przetestowaliśmy kilkanaście aplikacji do zarządzania „sygnalistami”. Rekomendujemy tylko sprawdzone przez nas rozwiązania IT.

Kontakt w sprawie współpracy: